Jumaat, 8 Mac 2013

Hati ku berkata..

Andai aku salah,tegur dan perbetulkanlah...Andai sekiranya aku benar,tapi tersalah atau disalah,mohon Allah tunjukkan kebenarannya sepertimana sebelum ini...mudah-mudahan,hati aku akan kembali ikhlas menerimanya dengan segala ketentuan dari mu Ya Allah...

Mohon petunjuk mu Ya Allah ,agar aku tidak lagi terus bersyakwasangka padanya,diatas kesilapannya yang lalu...Akan berdosa lah diriku dari hari ke hari dengan perasan begini...Ku bermohon pada mu Ya Allah...bantulah diri, jadikanlah diriku seorang yang pemaaf,permudahkan segala urusan ku ...moga terungkai segala ketidak sefahaman yang sering berlaku...memutuskan persaudaraan bukanlah caraku...untuk menghukum juga,bukan lah aku..tapi inilah doa dan harapanku...

Assalammualaikum...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan